"Robin Hood" i "Wodny Świat" to moje ulubione filmy,ale "187" i "Hrabia Monte Christo" tez dają radę. Wszystkie te filmy łączy niezwykle wyczucie stylu,świetnie narracja,klimat. Wielki talent,nie do końca spełniony niestety.
z tą krytyką "Waterworld". Poza tym stworzył naprawdę niezłe kino "Rapa Nui", "Robin Hood" oraz "Bestia".
1.Robin Hood: Książę złodziei 7/10
2.Wodny świat 6/10
3.Hrabia Monte Christo 5/10
4.Paragraf 187 5/10
5.Tristan i Izolda 3/10
w sumie to nie spodziewałem się wchodząc na tą stronkę tak mało wpisów o tym reżyserze... W sumie nie ma jakichś nadzwyczajnych superprodukcji ale za Tristana i Izoldę naprawdę mu mogę pogratulować!
Kevin Reynolds jest jednym z tych reżyserów, którzy zawsze będą mi się kojarzyć z fragmentem scenariusza Kevina Smitha, w którym to Ben Afleck tłumaczy Mattowi Damonowi, że filmy trzeba kręcić w myśl z zasady: "jeden film ambitny, jeden film dla kasy, jeden film ambitny, jeden film dla kasy"". Z tą ambicją to u...