Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które Levine wyreżyserował.
1. Pół na pół - 7/10 2. The Wackness - 6/10 3. Wiecznie żywy - 6/10 4. Wszyscy kochają Mandy Lane - 4/10 5. Cicha noc - 3/10