Póki co najlepszy jego film to "Zielony Wąż". Niemal arcydzieło kina fantasy z fantastyczną stroną wizualną, muzyką, kapitalnymi Joey Wong i Maggie Chang. Drugi najlepszy to "Dawno temu w Chinach", klasyk martial arts. To są dwa jego szczególnie dobre filmy.